bed of roses

Johanna :D  om ♥:
Finns alltid för dig bara så att du vet! kommer alltid att finnas, du vet vart jag är!<3
kämpa och leta fram allt bra. Och hoppas det blir bra med tiden, har kämpat mycket själv och klarat det så vet att du kan!:)<3
Älskar dig gumman:*<3
svar: Johanna tack! du vet att jag älskar dej å kommer alltid att göra det! :* Ja det är väldigt jobbigt nu men det börjar redan kännas bättre! för alla min nära & kära har stöttat mej ett stort tack till er alla å johanna jag saknar dig och du är en del av mej och det kommer du alltid att vara hjärtat. ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna :D

va bra :D

:* <3

2011-12-14 @ 22:27:58
URL: http://oojohannaoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0