drinking to mutch for shore!

tjafan ! yo mannen! hej gumman! Ja HEJ FOLKET!
jag är asglad! jag vet inte vfr? :DDDDDDDDDD men det är ju alltid bra att vara glad right?
MOVES LIKE JAGGER, Deeeeen lyssnar jag på just nu å dansar å har mej! älskar det! fast fan nu kom jag få att vi har prov imorgon !? :o  mååste plugga. Aja det kan jag göra sen! :D men nu ska ni få se mitt nya husdjur!
Så sönt att smeka på hans styva hårstrån på den feta kroppen på kvällarna, han heter Ingrid! :p aja nu ska jag mata honom har har bara fått :
  • tre falukorvar
  • 10 ostmackor
  • åtta pizzor (calzone)
  • tre chipspåsar
  • och 9 kebabtallrikar
så nu ska jag ge honom lite julskinka eller ja tre julskinkor! Så ha det bäst flodhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0