Är trött på att låtsas spela lycklig och glad,
för känner ingen mening när jag ser på mitt liv idag
letar efter utväg, men sitter fast!
Sanningen är den att jag mår ofta riktigt kasst
stänger ögonen och blundar, vill komma bort!
Men vaknar upp på samma plats och söker efter hopp,
om att snart få känna glädje, lycka och kärlek
för är det något jag behöver, så är det närhet.
Ber till gud varje dag om en förbättring,
men lever kvar i samma skit utan nån förändring,
orkar inte mer, känns som jag dränks i min egen smärta
vill inte mer! det gör för ont i mitt hjärta.
Har börjat tvivla på att det kommer bli bra igen,
vill kunna skratta men jag gråter dagligen,
behöver ett ljus som leder mig på rätta vägen
vart finns den ängel som finns där i alla lägen?
Jennifer reff
Vill inte leva kvar i en värld som är svart
är trött på att somna i tårar varje natt,
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv
Jennifer mellan ting
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas det som var mitt liv
det som var mitt liv
Esanna Vers 2
ah, smärtan växer för varje dag som går
lever kvar i skiten medans dagar blir till år,
känner ständigt oro och söker efter svar,
men när jag ser runt om mig så finns det inget kvar!
Är fast på en plats som jag lärt mig att hata,
vill bara komma långt bort där man slipper vakna.
men intalar mig själv att det blir bra snart igen,
även om jag redan vet att det är kört för längesen!
söker efter livsbalans men faller bara ner,
vet du hur det känns när kroppen inte orkar mer?
mitt liv börja lika ett piskande regn,
det har hänt så många gånger och det händer igen!
men jag lever kvar på hoppet, men för vad?
alla kommer ändå säga hejdå någon dag
så va spelar det för roll? ge mig ett svar,
för vem vet när det är min tur att ligga begravd?
Jennifer reff
Vill inte leva kvar i en värld som är svart
är trött på att somna i tårar varje natt,
vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni
någonting saknas, det som var mitt liv
x2
Är trött på att låtsas spela lycklig och glad, för känner ingen mening när jag ser på mitt liv idag.
Letar efter utväg, men sitter fast! Sanningen är den att jag mår ofta riktigt kasst, stänger ögonen och blundar, vill komma bort! Men vaknar upp på samma plats och söker efter hopp, om att snart få känna glädje, lycka och kärlek. För är det något jag behöver, så är det närhet! Ber till gud varje dag om en förbättring, men lever kvar i samma skit utan nån förändring. Orkar inte mer, känns som jag dränks i min egen smärta vill inte mer! det gör för ont i mitt hjärta. Har börjat tvivla på att det kommer bli bra igen, vill kunna skratta men jag gråter dagligen.
Behöver ett ljus som leder mig på rätta vägen vart finns den ängel som finns där i alla lägen? Vill inte leva kvar i en värld som är svart är trött på att somna i tårar varje natt. Vill kunna skratta som ni, kunna leva som ni.
Någonting saknas, det som var mitt liv! Ah, smärtan växer för varje dag som går lever kvar i skiten medans dagar blir till år, känner ständigt oro och söker efter svar, men när jag ser runt om mig så finns det inget kvar!
Är fast på en plats som jag lärt mig att hata, vill bara komma långt bort där man slipper vakna. Men intalar mig själv att det blir bra snart igen, även om jag redan vet att det är kört för längesen! Söker efter livsbalans men faller bara ner, vet du hur det känns när kroppen inte orkar mer? Mitt liv börja likna ett piskande regn, det har hänt så många gånger och det händer igen! Men jag lever kvar på hoppet, men för vad? Alla kommer ändå säga hejdå någon dag. För vem vet när det är min tur att ligga begravd? Ensam kvar, men stark ändå. Livet var nog aldrig menat, för oss två. Inget varar förevigt, inget håller föralltid, men sålänge de finns ett hopp, finns de en framtid. Tårarna rann, såfort du försvann, & jag saknar dom stunder du tog i min hand. Men har lärt mig att le, men stunderna är svåra, Måste sluta tänka tillbaks på dom stunder som va' våra.
Livet har mer att ge än det här. Måste finna mig själv, ta reda på vem jag är. Alla har en plats, måste finna min,
för är trött på att känna våta tårar på min kind. Det finns en mening med allt, så måste tro att allt blir bra.
Vill inte känna som jag känner idag, inget är ditt fel det va bättre som de blev, men kan inte påstå att jag är lyckligare över de. Mår ofta kasst, men döljer min smärta, jag gjorde om samma misstag & lurade mitt hjärta.
Jag vet, att du har gjort ditt val, men glöm aldrig bort, vad jag gav. Jag såg inga fel, kanske blunda' jag för hårt,
för att gå vidare nu har blivit hyffsat svårt. Ord utan mening, tårar utan slut, jag vet att det aldrig blir som det va förut. Jag lämnade smutsen av va det fina livet gav & det ända jag vill är att få mitt liv tillbaks. Du gjorde inget fel, du va ärlig, men det tar hårt, när man förlorar sin kärlek. Det kommer att ta tid, men jag vet att det kommer bli bra tillslut, Även om det just nu ser mörkt ut. Trodde på kärlek, med hade fel, för det fick mig bara att sakna en del. Kanske måste sluta söka, För att hitta rätt, för att förlora motivationen, Är aldrig lätt, man måste kämpa,
Hålla drömamrna vid liv. Även om det inte längre finns något fint. Jag är svag och liten, men brydde du dig? nej!
spelar ingen roll, va ja gör, för du skiter i mig, många kvällar blev till sena nätter i ensamhet, vad jag gör här på jorden e något jag inte längre vet, jag skrek efter din hjälp men du vände och gick när jag behövde dig som mest, var det istället tvekan jag fick! ett hopp blev till tomma ord när du lämnade mig, själven inne är trasig och jag vet att jag behöver dig först gav du mig ett hopp, sen gjorde du mig besviken sårade mig hårt, du gjorde mig så ensam och liten. ögonen börjar torka och tårarna får ett slut vill försöka hitta tillbaka, kanske svaret till vägen ut hatad och lämnad, och den läker inte så
hur ska jag kunna berätta för dig, när du inte vet hur jag mår? ser inget hopp, det försvann för så länge sen, ger livet en sista chans, men bara om ja blir lämnad igen jag vill veta varför inget är som förut, är det jag som förändras? förklara hur .. ser ingen mening med att ljuga om det här,
sanningen är jag är inte lycklig såhär tryggheten försvagas och jag faller ihop vill försöka åstadkomma, men allting är förstort kraven är för tunga men man måste kämpa på
lever med det faktum att, inget är som då vänner som sviker, något som tillhör verkligheten
men varför lura någon på kärlek? det är nått jag inte vet försöker förstå, men det går inte ändå så vad ska du göra pappa när din enda dotter säger hejdå? ingen trodde nog att det gick så långt
bara jag vet vad som sker, hoppas gud hör mina böner när jag reser upp mot himlen, en plats som jag vill komma till låt mig dö här och nu om det är det ni vill ni hatar mig så grovt så nu orkar jag inte stå här mera ingen kraft kvar i kroppen som får mig att gå, jag gråter men ingen torkar kinden, som är våt detta kanske är det bästa, jag älskar er förlåt..
Now I cry myself to sleep, only you are what I need. We can make it if we try. I am nowhere without and I don´t know what i should do, cause my tears will never dry and I still wonder why.
Fan man hotar det bestämt sitter smärtan gjuten i min själ. Är detta mitt liv, hah då säger jag farväl. Har många gånger undrat. Var finns min sypati? Men har alltid hamnat i någon sorts fantasi. Jag har blivit sviken för mycket så nu skiter jag i ömhet. Man känner att hela prisa känns när man får tillbaka svek. Brydde jag mig för mcyket för att du skulle gå, men att jag älskar dig i djupet är det svårt att förstå. För när det in på livet har visat vart det slutar. Jag försöker bygga upp en framtid men mitt liv lutar, kommer lyckan komma tillbaka eller kämpar jag för ingenting. Jag vet om saningen men jag drömmer kvar om att få bli din. Men du ser mig inte längre och allt har blivit knasigt. Så fort jag hör om dig så kommer känslorna tillbaka. Jag försöker att inte bry mig men kan inte låta bli. Vill ha ett svar på varför det inte kunde vara vi? för korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är o du tog mig på fötter igen tre ord och jag faller direkt, du & jag det bästa som har hänt se mig i ögonen, jag förstår nu, jag vet att vi båda vill drt håller i en evighet förlåt mig, för att jag tvekar ibland men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär för när du behöver mig kommer jag redan vara där! en bra vän som fanns där ifrån början du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan för när alla andra svek, var det du som stog kvar
berättade för mig hur värdefull jag var du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner, håll hårt i min hand när änglarna faller säg ingenting bara håll mig i handen du är det finaste jag vet, det är svårt att förklara när ord inte räcker till
kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill när jag är ledsen tänker jag tillbaks på tjugofjärde i tionde dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans när vi är med varandra, känns som tiden stannar, du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje, trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt du är allt som jag någonsin velat ha
varje andetag med dig känns så underbart jag säger så mycket men, det här är sant du kan vara den rätta så håll hårt i min hand, första ögonkastet, det var kärlek redan då, du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på vi skulle vara dom som klarar allting tillsammans och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat!

Kommentarer
Postat av: Johanna :D

Finns alltid för dig bara så att du vet! kommer alltid att finnas, du vet vart jag är!<3

kämpa och leta fram allt bra. Och hoppas det blir bra med tiden, har kämpat mycket själv och klarat det så vet att du kan!:)<3

Älskar dig gumman:*<3

2011-12-11 @ 20:02:29
URL: http://oojohannaoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0