man vill ha det man vill ha å man vill ha det nu

Tja, har sovit bort hela dagen efter två timmars skola.
as skönt men endå inte, skönt för att man sover bort lingonverken men kommer dock vara hyper hela natten, men aja det är ju lov nu. asbra, asbra å asbra! asså jag har fastnat på låten shake that - eminem. Men nyss åt jag tacos, gudomligt gott, eller nått? just nu sitter jag forever alone på mitt rum ska snart ner å baka ischoklad med familjen. Dom har varit och handlat julklappar hela dagen, å jag kunde inte följa med pga av den fördömda lingonfittverken... men dom kom hem med såhääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket julklappar typ ! IMPONERANDE! asså jag säger det ordet för mycket haha venne vfr, aja nu har jag inget mer å skriva. Hejdå


gamla tider . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0