ooooh sometimes i get a god feeling

'Hejhejhejhejhejhejhejhejhej å återigen hej!
nu har jag precis kommit hem typ. Jag sitter just nu å lyssnar på Jonathan musik, för jag saaaknar honom! hoppas vi sover imorgon! men iaf nog pratat om han! HAHA! taskig jag är! aja skit samma. jag har haft en unununununderbar dag idag! Jag var med Sanna å Emma & Daniel kom å hälsade på en stund också! så satt Daniel på min facebook å skrev med aaalla! -.- men det var faktiskt ganska humor! ;-) Å sen drog jag å Emma till sporthallen när som andra hade dragit så hängde vi där medans Stefan tränade. Efter det skjutsade vi hem Emmis. Och på lördag ska vi in till rodengymnasiets öppet hus! :-) ser fram emot det faktiskt! aja hörs KANSKE senare, om jag orkar! ;-) En bild på mej idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0