tonight we are going to rock!

Godmorgon svenska folket! toppen dag idag right ?:) [har lite ångest över snön men ah]
det är smällar man får ta helt enkelt! Jo idag ska jag vara med Daniella, Och vi ska antagligen sova hemma hos henne. Så jag lär dra dit så snart som möjligt! känns som om jag måste till gymmet! men det tar jag någon annan dag! :) och idag är det bara 14 dagar kvar till jul!? :) Inte för att min familj å jag tar julen på så stort allvar. Vi typ äter middag umgås osv osv. Det här med klappar å grejer är inte min grej, jag säger vad jag vill ha så köper vi de, inte svårare än så! :) Så där fick ni lite info hur våra jular brukar se ut! :) men nu har jag precis fixat mej klart. här kommer en bild på mig idag! :)
Hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0