your that boy

hello! :D
just nu sitter jag och lyssnar på eric saade, å har det trevligt med mej själv. Idag slutade jag halv ett å då traskade jag hemmåt å kom hem vid ett. När jag kom hem så åt jag lite å fixade med lite saker och tog det bara lungt. Va egentligen meningen att jag skulle till gymmet men det sket jag i, för jag kände verkligen att jag inte orkade. Men kanske blir av ikväll. Imorgon är det sista riktiga skoladagen i skolan å det är en chill dag.
första lektionen: idrott
andra lektionen: svenska ( kollar på film )
tredje lektionen: tyska
fjärde lektionen: svenska: ( kollar klart på filmen )
femte å sista lektionen: hemkunskap!
Hur chill som helt, right? :)
Å sen på måndag ska vi till stockholm med klassen. Å på tisdag är det julpyssel. å på onsdag avslutning!
AS SKÖNT! :D ♥ Aja hejdå nu fick jag sms! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0