Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Du är den enda för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer nånsin bli detsamma igen,
jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Du var allt för mig gubben, fan vi gjorde allt ihop.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två.
Vi var ju gjorda för varann, och du var min bäste vän,
men bäst att skit i allt, och börja om igen.
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud,
allt jag tänker på är dig och det vi gjorde.
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt.
Mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt.
Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt
tänker tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag,
tiden det var vi två. Du vet precis som jag att en gång
var det faktiskt så. VIll känna lycka med dig igen, och hålla
din hand igen. Kan du inte fatta, jag saknar dig verkligen.
Du såg mig, innan någon annan sett mig.
Men jag förändrades, sen dög jag inte åt dig.
Du älskade mig så som jag en gång var, det gör du inte längre
och det sårar mig idag.
[Ref.] x2
Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, o ingen annan stans.
Nu lever du ditt liv, och nu lever jag mitt.
Man måste ta en dag i taget, och sköta sitt.
Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vare dig som jag tagit mig hit.
Alla minnen som vi skapade, har du glömt varenda en?
Jag vill bara ha tillbaks tiden med dej igen.
Vi hade ett språk, som ingen annan förstod.
När jag kolla på dig förr, så stog du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som du aldrig någonsin kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör, du märker
inte mig, du varken ser eller hör.
[Ref. x2]
Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, ingen annan stans.
Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Du är den enda för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer nånsin bli detsamma igen,
jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Du var allt för mig gubben, fan vi gjorde allt ihop.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två.
Vi var ju gjorda för varann, och du var min bäste vän,
men bäst att skit i allt, och börja om igen.
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud,
allt jag tänker på är dig och det vi gjorde.
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt.
Mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt.
Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt
tänker tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag,
tiden det var vi två. Du vet precis som jag att en gång
var det faktiskt så. Vill känna lycka med dig igen, och hålla
din hand igen. Kan du inte fatta, jag saknar dig verkligen!
Du såg mig, innan någon annan sett mig.
Men jag förändrades, sen dög jag inte åt dig.
Du älskade mig så som jag en gång var, det gör du inte längre
och det sårar mig idag.
Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, o ingen annan stans.
Nu lever du ditt liv, och nu lever jag mitt.
Man måste ta en dag i taget, och sköta sitt.
Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vare dig som jag tagit mig hit.
Alla minnen som vi skapade, har du glömt varenda en?
Jag vill bara ha tillbaks tiden med dej igen.
Vi hade ett språk, som ingen annan förstod.
När jag kolla på dig förr, så stog du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som du aldrig någonsin kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör, du märker
inte mig, du varken ser eller hör.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En Saknad, En en sorg, En jävla massa minnen
Det finns något inom mig som aldrig någonsin försvinner
En obeskrivlig känsla, både kärlek och hat
Jag gjorde allting, men jag fick ingenting tillbaks
Nu känns det som om livet börjar gå i samma spår
Saknar livet som vi hade men nu börjar jag förstå
Det kommer aldrig tillbaks, måste glömma det som va
Du har förändrat dig så mycket, du är inte den du var
Du är lycklig utan mig, jag ser du skrattar och du ler
Men va fan ska jag göra, jag bara fejkar mer och mer
Jag säger att jag glömt de, jo att allt e helt okej
Men fuck it, hur ska jag nånsin glömma dig
Det var du och ja för alltid, det var så de skulle va
Det var bara med dig som jag kunde må bra
Men nu är det försent, jag har förlorat allt de bra
Det enda jag har kvar är tomma ord som du sa
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you
Det var mycket som gick fel och jag ångarar allt jag sagt
Men att trigga mig så där var väl ändå lite elakt
Jag saknar dig så mycket. har du glömt allting du sa
Det kommer alltid vara vi, alltid bara du och jag
Men mina drömmar har krossats för länge, länge sen
Jag hoppas bara att jag kan bli lycklig sen igen
Att det finns någon därute som känner som jag
Som har blivit lämnat och besviken, som kan få mig att må bra
Man ska aldrig sluta hoppas, det har ja gjort..
Du är inte värd mig längre, du har spelat dina kort
Du har haft dina chanser, varför gjorde du så där?
Det enda du har gjort är att slita mig isär
Jag vill berätta att jag älskar dig, för alltid
Men samtidigt så vet jag, det blir aldrig vi
Lyssnar på orden när jag kickar här i takt
I mina ögon har du inte längre någon makt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
du ser mig som jag är, accepterar mitt jag
om du inte fanns på jorden skulle jag inte stå här idag
allt skit som har hänt o alla saker som dems sagt,
du har alltid stöttat mig, varit på din vakt
tillsammans är det äkta kärlek
du får mig känna trygghet när jag känner mitt hat
du hjälpte mig ur skiten när det var som allra värst
det är därför som jag alltid kommer tycka du är bäst
alla våra resor och stunder som vi delat
jag kommer aldrig glömma dig, jag älskar dig
det finns ingen bättre en människa kan få
jag är så jävla glad, om stormen kommer är vi två
om du försvann ifrån mitt liv så skulle jag inte längre leva
du är min lifskraft, och så mkt mkt mera
en hel dag med dig och man kan inte vara ledsen
du får mig på gått humör, vad du än säger
I never had a dream come true
Till that day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where love takes me to
A part of me will always be with you
ett skratt som gör hela dagen lätt att leva ut,
ett gott humör som gör att våran kärlek ej tar slut
jag känner det i själen, fan du är min bästa vän
utan dig i mitt liv hade jag aldrig hittat hem
jag hittar inte ord, ett stort tack till dig
du hjälpte mig upp när ingen annan såg mig
att du litar på mig o tror på vem jag är
det får mig att känna lycka. nej jag gråter, fan jag svär
så mycket som du hjälpt mig genom att bara finnas till
jag kommer aldrig kunna tacka dig, jag räcker inte till
om kärlek vorde ljus så skulle jag jätt dig alla stjärnor
men jag ser inga idag,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sitter här ensam och kollar på gamla bilder,
saknar det jag ser men kan inte vrida tillbaka tiden
Önskar att jag kunde då skulle jag ända på allt,
alla fel som jag gjorde när jag behandla dig så kallt
Du var värd så mycket mer och jag har insett det nu,
men kommer aldrig glömma tiden det var jag och du
Så många gånger som jag gråtit över oss,
jag minns med glädje dom stunder då du hjälpte mig loss
Vi svävade tillsammans alltid både dag och natt,
kämpa för att hålla ihop men allt ramlade och sprack
Om jag fick en chans till skulle jag visa dig mitt rätta jag,
skulle finnas vid din sida till livets sista dag
Du är det bästa som har hänt mig och du vet vad jag menar,
att jag hitta nån som du efter så länge som jag letat
Men du bröt dina löften svek det du hade lovat,
att jag kom i första hand och aldrig mer skulle såras
Du vet jag gör allt för dig
Finns alltid här när du behöver mig
Du är den ända jag vill ha
Men du glömmer mig mer för varje dag
Om allt var annorlunda om du fanns nån annanstans,
skulle du ge mig ett löfte eller en andra chans
Vi bor i en stad som bryr sig för mycket,
litar inte på sig själv bara på vad andra tycker
Alla visste om att vi var bra för varann,
men du tappade din chans när du släppte min hand
Du satte mig i skiten och brydde dig aldrig mer,
även jag gråter tårar när ingen annan ser
Jag önska du var jag och att jag var du,
att du fick känna som jag känner smärtan jag har nu
Jag vet att det ordnar sig det gör det med tiden,
men just nu så känns det som att du var hela livet
Jag vet att det är lögn för hur fan kan jag älska dig,
har alltid stått här funnits till hands och beskyddat dig
Men vad får jag tillbaka en tom svart blick,
att jag inte var värd nått var orden som jag fick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0