Å med dethär säger jag godnatt.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? en.
Vad tycker du om kärlek? Helt ärligt så är det ganska läskigt
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär? Ja
Är du singel? Nee
När fick du senast en komplimang? Hmm, igår tror jag
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Haha! inte bara en ful heller.... haha
Hånglat med fler än 50 pers: Knappast
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? .
Gjort något riktigt dumt? Har jag säkert gjort
Gjort något du verkligen ångrar? jepp
Gjort nåt olagligt? har jag säkert
Fått din mamma att gråta? De har jag
Slagit ner någon? aldrig
Skämts över dina föräldrar? Aa
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja det har jag.
Tar du droger? Nej
Dricker du?  om man syftar på alkohol så nej !
Vilka kläder sover du i? Trosor bara
Vad hatar du verkligen? Vad det är en person
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? ja, för ensam
Vill du gifta dig? Jag vet inte
Vill du ha barn? Tror så
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag, om man syftar på nån annan så var det jacob.
Såg dig gråta? Det vet jag inte
Fick dig att gråta? det var jacob
Du delade en dricka med? sandra
Du gick på bio med? det vet jag inte
Skällde på dig? det vet jag inte heller
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma tror jag, fast jag kommer inte ihåg vad hon sa
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? ja
Haft sex? Nej det har jag inte !
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Ja
Saknat någon? Japp
JAG HAR:
Digitalkamera? Nä
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? mobil
Egen dator? Aa
Könssjukdom? nepp
Bra kompisar? Dom bästa !
Är du i ett förhållande? ja
Har du kysst någon idag? ja
När går gränsen vid otrohet? Det har jag väl inte riktigt tänkt på faktiskt..
Är du romantisk? Haha, jag försöker.. Men lyckas alltid säga någonting eller göra någonting mindre bra...
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Ingen är perfekt. Thats life
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Har ju inte haft den rollen särskilt mycket på seriöst, lite avundsjuk kanske..
Vad är viktigt i ett förhållande? , att man trivs ihop
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? någon jag varit kär i ? jaa..
Har du lekt med någons känslor? Ja, tyvärr så har jag det.
Hur många har du varit ihop med? Seriöst? en
Hur länge höll ditt längsta förhållande? vet inte. Om man räknar med när jag var liten... typ 5an så 6 månader
Hur länge var ditt kortaste? 2 min, sen fick jag damp och sprang till honom och gjorde slut för jag vart rädd...
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel, men om det är jacob så vill jag ha ett förhållande
Är du en bra pojk/flickvän? tyvärr så tror jag inte de
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Jacob
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet ärligt inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nää
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat
Hatar du ditt ex? Nej det gör jag inte.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Bilder
När du vill ha någon, vad gör du? har bara velat det en gång och nu är jag tillsammans med honom, och jag vettefan vad jag gjorde för att förtjäna de
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Vet inte
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min pappa och jacob
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Vill inte föreställa mig det faktiskt. Då skulle det inte vara min man längre
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? jag vet inte, för att jag inte är intresserad av att gifta mig
Vill du ha barn? Kanske
Blir du lätt kär? Nej
Vad är det mest avtändande du vet? Det vet jag inte
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? jag vet inte ?! jag tror inte att jag och jacob har så mycket gemensamt faktikit, men vi håller ihop en då. men det är nog ett plus om man har de
Har du fått ditt hjärta krossat? Av en pojke? Ja det kan man verkelingen säga
Har du en “utseendetyp” hos killar? Nej det har jag inte,
Vem var din första kärlek? samuel
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Bryr mig inte om vad andra gör, men det är inte okej tycker jag
Vad tycker du om one night stands? vettefan
Är kärlek allt i livet? Ja det kan man väl säga, en väldigt stor del i alla fall. Speciellt i mitt liv.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? två.
Vad tycker du om kärlek? kärlek kan både vara posetivt och negativt.
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja helt klart!
Har du svårt för att bli kär? det beror på.
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Idag av min gris jonathan
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Haha! ja tyvärrr
Hånglat med fler än 50 pers: Det tror jag inte.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej?
Gjort något riktigt dumt? Det har jag säkert!
Gjort något du verkligen ångrar? mh
Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? jaah
Slagit ner någon? Nejnejnej
Skämts över dina föräldrar? Aaaa dagligen
Sagt jag älskar dig och menat det? Det har jag
Tar du droger? aldrig.
Dricker du? alkohol? det händer.
Vilka kläder sover du i? Trosor och en tröja
Vad hatar du verkligen? folk som bajsar på allmän toalett.
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? Ja absolut!
Vill du ha barn? Ja!
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag & Daniella!
Såg dig gråta? Daniella
Fick dig att gråta? ...
Du delade en dricka med? Daniella
Du gick på bio med? Jossan å danni!
Skällde på dig? pappa
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma sa jag går och lägger mej nu.
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? ja
Haft sex? nej, tror jag ;)
Köpt någonting? japp!
Sjungit? Ja
Saknat någon? Japp
JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? ska köpa!
Telefon på rummet? både hem å mobil, ja!
Egen dator? Aa!
Könssjukdom? Nej.
Bra kompisar? dom allra bästa!
Är du i ett förhållande? Ja!
Har du kysst någon idag? Ja!
Är du romantisk? Haha, jag försöker att vara det, men börjar jämt garva!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Ingen kan väl vara perfekt?
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? dum, taskig, avundsjuk, men ändå den bästa ! haha! nej men snäll å avundsjuk som bara den!
Vad är viktigt i ett förhållande? att man kan lita på varandra och att man akn tala om, om någonting är fel.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? någon jag varit kär i ? aaa
Har du lekt med någons känslor? tyvärrrrr!
Hur många har du varit ihop med? Seriöst? två.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 1,5 år.
Hur länge var ditt kortaste? en dag.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? det är jävligt skönt att vara singel, men jag trivs ändå bra ihop med jonathan så i förhållande skulle jag nog säga!
Är du en bra pojk/flickvän? det tror jag inte att jonathan tycker om jag ska vara helt ärlig :)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? jonathan ♥
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet jag faktiskt inte ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? neeeej!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat
Hatar du ditt ex? Nej absolut inte !!
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Bilder och en tröja.
När du vill ha någon, vad gör du? försöker få honom? :)
Hur skulle den perfekta dejten se ut? har absolut ingen aning!
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? pappa, jonathan och asså Daniel norén betyder också väldigt mycket för mej, han är som en bror för mej så han är väldigt viktig för mej!
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Vill inte ens tänka tanken :s
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? jaaa! man känner sej så fin!
Vill du ha barn? ja :D
Blir du lätt kär? beror på
Vad är det mest avtändande du vet? TROSKALSONGER!!
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Nja det är ju en fördel men älskar man varandra så håller man nog ihop ändå!
Har du fått ditt hjärta krossat? Av en pojke? Ja det har jag...
Har du en “utseendetyp” hos killar? utsidan ger insidan en chans!
Vem var din första kärlek? Daniel p
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Nej det är inte ok.
Vad tycker du om one night stands? nej det gör jag inte!
Är kärlek allt i livet? nej men en stor del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0