berlocklove

jag vaknade runt fem i tio. seeeent! brukar typ vakna 7 :o
idag ska jag iaf, kolla på damernas match i handboll med Sanna emma å kanske mimmi.
efter det ska jag hem till jonathan. jupp satt det är typ vad jag ska göra idag. igår va jag och danni i norrtälje och åt på kina resturang. jag åt wokad biff med bambuskott extra stark, och danni år wokad kyckling. till efterätt vart det friterad banan med glass. asa gott! vart en bra lördag för oss båda. när vi kom hem till mej la vi oss och kollade på lejonkungen :) ! och jonathan kom en stund också! och jag och danni somnade efter att jonathan ahde gott. eller iaf jag. haha för han å jag typ brottades? haha fråga inte men jag tyckte det var jävligt kul iaf ;) när han hade åkt så somnade jag somsagt. och sen åkte danni vid nio, då la jag mig i sägen somnade typ vid 12? haha kunde inte sova. aja kommer mer sen, ha en bra söndag! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0