bli aldrig en kopia av dom

Hej tänkte bara säga en snabb sak innan jag drar iväg !!
- jo jag hatar folk som lägger sig i andras liv, asså sköt er själva och sluta tro att ni är mittpunkten i mitt liv. jag är bara trött på sånna som tror att dom vet massa saker och tror att dom har någonting med saker att göra, asså jag vill bara säga att jag inte tar åt mig ett skit av sånna som beter sig som idioter och tjuvringer med dolt nummer! asså jag har annat för mig än att sitta och lyssna på er om ni är så jävla tuffa ring uutan dolt och sluta göra om rösten och skratta i bakrunden. asså jag tar inte åt mig och tänk på vad ni säger, inte för att jag tar åt mig men en dag ringer ni nån som tar åt sig och sårar den personen ordentligt! så tänk på det! jag har iallafall inte tid med att sitta och lyssna på erat tjat iaf, jag lever mitt liv exakt som jag vill och gör precis vad jag vill och om ni inte älskar de fuck you! jag har måånga personer runt mig som älskar mig precis för sen jag är så punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0