Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne!

tjenatjena bloggen! HAHA!
idag har dagen varit lååångtråkig, hade en bra skoldag, och efter så hade jag utvecklingsamtal. alltid lika tråkigt! sen när det var klart åkte jag hem å mamma åkte till norrtälje för å handla och jag var kvar hemma, själv :s hatar att vara hemma själv det är fan läskigt!! :s .. men det gick ganska bra, ringde hit min syster en stund! :D Men nu har dom kommit hem å allt är som vanligt skulle egentligen vara med Jonathan tha man idag men så blev de ju inte. OM HAN KAN KOLLA PÅ SIN MOBIL, så kanske han messar mej sen. Men nu ska jag gå ner å kolla om mamma ahr köpt godis till mig! :D haha. JUSTE ! en sak till,jag skulle laga mat ju, å det givk ASABRA! eeeeller? skulle koka pasta, ah ni vet sång långa, pasta penne eller vad det heter? ah iaf sånna! . ah, då hade jag vattnet precis över dom, men då försvann allt vatten sen? :o ah då bränndes dom fast i botten? haha aja nu ropar mamma att maten är klar see u ! :D  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0