i♥u

Vad hände mellan oss? allt gick bara fel
bara ner, bara bort, allting gick så fort och
allt bara rasa, min själ och min värld.
allt blev så grått när du lämna mig här,
men snälla jag ber dig, glöm aldrig mig
jag vill ju bara vara nära dig.
å alla minnen vi har, kommer du ihåg dem? 
du är den, som kan få mig att skratta,
få mig att le, när jag känner mig borttappad.
allting är kaos, inget är som det ska
varje dag, ska va du och jag.
såklart, i en saga där inget kan störa
viskar jag älskar dig, lågt i ditt öra.
men nu står jag här, vid dörren utan nycklar
en vilsen själ, berövad på lycka.
So why does your pride make you run and hide
Are you that afraid of me?
But I know it’s a lie what you keep inside
This is not how you want it to be
So baby I will wait for you
Cause I don’t know what else I can do
Don’t tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
If you think I find it just ain’t true
I really need you in my life
No matter what I have to do
I’ll wait for you.
det spelar ingen roll, hur lång tid det tar
fundera ett tag, på alla de dar
som inte finns kvar, av du och jag
vill du inte komma tillbaks
å ha det som förr, samma väg, samma vanor
banor, känna att dagarna klarnar
hjärtat som bankar, precis som det ska
du och jag, det är så det ska va!
du har ristat ditt namn längs in i mitt hjärta
mycke smärta, men låt mig berätta
många dagar, av tårar och brister
vänner dom kommer,  andra man mister
men om du kan ge mig, en chans att förklara
försvara, mitt samvetes klagan
säg som det e, du vill inte ha mig
men jag väntar här, tills döden tar mig!   
jag väntar på dig, dag efter dag
när du kommer tillbaks, kommer allting bli bra!
när jag ser dig igen, föds jag på nytt
solen som stiger, en ny dag har grytt
ja, du vet du vet vad jag vill
ja, du vet va ja känner
vi ska inte bara vara vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0