Lonley days!

Haha. Nej, sorgligt nog så kan jag ju inte det
BLIR DU BRA PÅ KORT:
oftaste inte, men tanke på att jag ska envisas med att göra mina fula grimarser...
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Förra veckan, grät inte för att jag var ledsen, grät för att jag var bajsarg.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej !
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Njeaa, gjorde typ ingenting satt
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Hmm, mjölk eller vatten.
ÄR DU NYTTIG:
Nja, det kan jag väl inte säga att jag är…
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
nope
ÄR DU BLYG:
Det beror helt och hållet på, ibland tar jag plats och inte alls blyg eller så ibland är jag förjävla blyg satt folk lär ju undra om jag är stum och inte kan röra mig..
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
sju tror jag
JAG SOVER:
bra, rör mig som faaaaan bara
VAD SA DU SENAST?
Men jaaaa. Hejdå.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen, eller i vissa fall sandra, kanske kan ringa jacob
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
ny mobil
HAR DU SNYGGA SKOR:
neeeee
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
vet inte
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej
HAR DU KÖRKORT:
Neh
ÄR DU ENSAM NU:
Det är jag
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Jag vet inte, att jag förhoppningsvis får jag träffa jacob imorron och sandra i helgen
BRUKAR DU KOMMA I TID:
Heh, ja det brukar jag göra, oftast!
HAR DU BRA KONDITION:
Nja, ja det kan man väl säga. eller ah sådär.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Glad! :)

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart/vit/grå
KAN DU LAGA MAT:
Absolut, INTE! :D
BLIR DU BRA PÅ KORT:
oftaste inte, haha !
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Idag, för att jag skrattade så mycket på bussen! med lillen elias david å daniel

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej ?
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja det hade jag verkligen! :)
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Jordgubbstee!! :)

ÄR DU NYTTIG:
Jag vill vara, men funkar typ i en kvart! ;)
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Prao? :P
ÄR DU BLYG:
Det beror på vart jag är och vem jag är med! ;)
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
sju :)
JAG SOVER:
Asabra ligger aldrig stilla ;)
VAD SA DU SENAST?
Herå!
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja! :)
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Daniella.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
ny mobil, kamera, kläder! :)
HAR DU SNYGGA SKOR
Nja kan di:skuteras!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Ja förfan!

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ah!
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Näe :)
HAR DU KÖRKORT:
Moppekörkort! :)
ÄR DU ENSAM NU:
Det är jag! :)
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Freeeeeeeeeeeeeeeeeedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0