new month new problems

~ Ny månad nya bekymmer som det kan kallas.

nu sitter jag nerbäddad med duntäcke i soffanmed en kopp varm jordgubbs tee & en bulle, i väntan på att bli frisk.
idag ska ju jag somsagt till sjukhuset igen :-( det här är inte kul alltså! berätta mer om hur det gick sen. Men just idag så vet jag inte exakt vad jag ska hitta på faktiskt :-) men det får vi se sen. JAG HAR ONT I HALSEN! asså jag är ointressant just nu, vaknade inte på rätt sida och det känns som om allt är fel, ont i huvet, ont i örat, förkyld,ont i halsen och har lingonveckan, är det nått som är bra!? haha nej men jag får ju helt enkelt bita ihop och göra det bästa av situationen. Sånt som händer ibland man kan ju inte vara frisk alla dagar på året. Men det blir bättre det blir det alltid! när tiden är inne! men nu ska jag kolla på kuzcko på disney chanel ! Puss eller ingen puss då blir ni sjuka ;) SLÄNGPUSS! :) hoppas ni alla mår bra! :)


- en kall november dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0