Och jag älskar dej ♥

Det var kärlek vid första ögonkastet du fick mig att känna så! å jag föll direkt, jag föll ner på mina knän. Jag vet vad jag vill ha, det är du. Dom sa att drömmar kan bli sanna, å min blev det, jag fick dig! Och nu kan jag inte bli mer kär. Håll i mig och släpp aldrig någonsin taget. Bara tanken av oss på olika håll får mig att rysa. Jag ryser jag bara hör ditt namn Jag bara älskar dina gröna ögon som tindrar itackt med ditt underbara leende som bländar och glänser mot mig. Jag är så glad att jag fann dig mitt hjärta, min skatt. Finns inte några ord som kan förklara hur vacker du är, och hur kär jag är! För vad vore jag utan dig? skulle nog inte va där jag är idag om jag inte hade dig. Jag orkar inte med mer svek, jag har växt ifrån all lek, jag behöver din kärlek, å värme. Du får min värld att snurra, du får min puls att öka, du är den ända för mig, och du vet att jag gör allt för dig! jag sluter mina ögon och ser dig jag vaknar på morgonen och tänker på dig jag lägger mig på kvällen och jag saknar dig. Det kommer alltid vara du vad som än händer! Du är en speciell människa du hittade mig och min själ, nu vandrar jag på ros och blad, och allting bär! Du är det finaste jag vet. tre ord å jag faller direkt du och jag, det bästa som har hänt! För när du behöver mig kommer jag redan vara där. Du är stjärnan som föll ifån himlen ner till jorden. Du förklarade för mig hur värdefull jag var, och det har ingen någonsin gjort, på det sättetsom du har gjort. Det är svårt att förklara när orden inte räcker till, jag tror ingen förstår det vi delar tillsammans, när vi är är det som om tiden stannar. du kan vara den rätta så håll hårt i min hand. Har jag dig vid min sida, skiter jag i allt annat! Du kom till mig som ängel! Om du ger mig chansen, kommer jag stå bredvid dig i alla stunder! du är den ända för mig baby, bara så du vet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0