see it in the sky!

godmorgon, igår va jag i stan heela dagen och gick runt med Hazal & Berfin, sen på kvällen beställde jag en submacka och åkte hem och fixade mig hemma hos hazal. sen hämtade faster mig och vi åkte hem och fixade oss lite till, sen runt 6 åkte vi iväg till gävle på förlovningen, stämningen där var på topp och det var superkul !! dock så saknar jag Daniella oerhört mycket! sen kom vi hem runt elva halv tolv pågrund att att vi va tvugna att åka med min kusins klänning till en kompis :) och idag har jag bara legat och slöat i sängen och ska antagligen upp nu å käka frukost! ;) sen idag ska vi åka till Märsta på bröllop kommer antagligen va där under en stor del av natten men vet inte riktigt än, sen tar jag bussen hem imorgon :) så om juag inte hinner skriva mer idag så gör jag det när jag kommer hem imorgon Puss på er så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0