snodde från tildalorhammer.blogg.se

TIDFÖRDRIV.
1. Mening du sa: ah hejdå. till Jessica
2. Personen du pratade med: Jessica
3. Du fick sms av: Daniella
4. Du kramade: Jonathan

Idag:
5. Kläder: jeans svart linne tjocktröja
6. Bättre än igår: va?

Imorgon:
7. Är det: Fredag! :)
8. Planer:  skola, sen daniella

Favorit:
10. Nummer: 15
11. Färg: vit
12. Årstid: sommar helt klart

Frågor och svar:
13. Saknar du någon? ja!
14. Humör för tillfället? övertrött..
15. Det första du gjorde i morse? gick upp
16. Vad åt du sist? kaka :)
17. Vad irriterar du dig på? det finns mycket
19. Vem tänker du på just nu? Jonathan underbaraste sundell.
20. Tror du att personen tänker på dig med?  tror inte de han tränar då är det bara, HOCKEY,HOCKEY Å HOCKEY!! -.-
21. Vart reste du sist? om det är utomlands du menar så turkiet 
22. Vad gjorde du igår kväll? kommer inte ihåg? haha ehm nej jag kommer inte ihåg
23. Liknar du din mamma eller pappa? pappa säger många men det vet jag inte ...
24. Ler du ofta?  aaah
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek !! 
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? jag har aldrig sett de :P
27. I vems säng sov du i natt? Min egnaaa
28. Vilken färg har din tröja? svart.

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja ...
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja ...
31. Gråter du när du skadar dig? beror på vad som händer ;)

Lycka:
32. Är du en glad person? det är jag ! :)
33. Vad gör dig glad? folk som gör illa sej! 
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej har ju mina två älsklingar i mitt liv satt, inget kan bli bättre!
36. Kan musik göra dig glad? ja det kan den 

Förhållanden:
37. Hur länge varade ditt längsta förhållande?  1 och ett halft år
38. Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2 och nu med Jonathan då ♥
39. Har du ett förhållande nu? Ja, ♥♥
40. Isf, hur länge har det hållit hittils? tre veckor :) 

Kärlek:
41. Hur gammal var du när du hittade din första kärlek? 13.
42. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Japp
43. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Det har jag.
44. Har du en flick/pojkvän? pojkvän ♥
45. Är du nöjd med det? Jaaaaaaaaaaaaaa!!
46. Är du kär? Ja absolut !
47. Konstigaste komplimang du fått av en kille? hmm, typ, nej jag vet inte ;)
48. Bästa stället att hitta kärlek på? ingen aning faktiskt ;)

Ex & tidigare:
49. Har du nånsin ångrat att ha dumpat ett ex? ja
50. Har något ex nånsin ångrat att han dumpat dig? nja,
51. Har du känslor för något ex? nej det har jag inte
52. Är du vän med dina ex? ja absolut!

Hat:
53. Vem hatar du verkligen? några.
54. Har du någonsin gjort en hat-lista? heaheehahe, näee? :)
55. Är du en mobbare? nej ;);)))))
56. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja!!
57. Har du blivit sviken någon gång? mmh


Skolan:
58. Gillar du skolan? mja
59. Värsta ämne? matte historia!! 
60. Har du spytt i skolan nån gång? mh
61. Är skolmaten god? ibland händer det!

Fjortis:
62. Sminkar du dig dagligen? ja.
63. Plattar du håret & har en fjortisfrisyr? plattar gör jag
64. Ger du folk "bitchblickar" & snackar ofta skit om andra? HAHAHA! inte alls! ;)
65. Du har bra självförtroende eller hur? hahahhaa ;) måste jag svara?

Emo:
66. Musiken är ditt liv? till viss del.
67. Du använder kajal/eyeliner? näe
68. Du använder ofta t-shirts med tryck? ibland :)
69. Du har converse? ja
70. Du är ofta ledsen? inte så ofta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0