tidsfördriv...........

är du kär? - arå
har du fimpat en cigg på nån annan? - Nää
har du legat i sängen brevid en kille? - Ja det har jag
har du blivit slagen allvarligt? - Näj
tar du droger? - aldrig
har du pussat en tjej? - jaa
hatar du någon? - typ
älskar du någon? - absolut
har några av dina vänner svikit dig? - ser inte dom som mina vänner länge i sånafall
har du djur? - nej
har du legat bredvid en tjej i sängen? - ja
hatar du dig själv? - kan jag väl inte påstå
gillar du orange? - vid rätt tillfälle på rätt person
har du nån sjukdom? - det har jag inte som tur är
har du en gris? - nä, eller jag har ju sandra... men ah
har du en plattång? - jaa
har du en bror? - ja
har du sjukt bra humor? - bäst! Hela jag är humor
är du brunett? - det är jag
gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej inte i flera timmar
tycker du om hästar? - nej
har du en hund? - nej
har du skilda föräldrar? - inte det heller
har du gått på simskola? -nej
har du sagt bög till en kille? - för många gånger :p
har du sagt fitta till en tjej? - yepp
har du fuskat? - mja
har du en teve på ditt rum? - nej
har du lunar? - nä
har du msn? - det har jag
har du en syster? - nej
har du bruna ögon? - nope
gillar du att fota? - älskar !
har du sett dig själv brinna? - nej
hjälper du dina vänner? - såklart jag gör om dom behöver min hjälp
gillar du tacos? - aa det gör jag
tycker du att du är söt? - oftast inte alls
har du dansat? - nej inte tagit lektioner
har du spelat fotboll? - jupp
tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nja.. ne
kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - haha kan jag nog
har du ätit sniglar? - aldrig
äger du en locktång? - japp
gillar du att tugga tuggummi? - ja
borstar du tänderna varje morgon och kväll? jarå
gillar du kläder? - vilken tjej gör inte?
hatar du falska vänner? - I LOVE THEM!!!!!! -.-
gillar du räkna matte? - nej absolut inte
älskar du någon nu? - ja det gör jag
Har du gråtit inför en vän? - ja
kan du sjunga? - kan, kan jag men det låter inte så jävla bra.
Har du sett nån död? - nope
säger du vad du vill? - arå
kan du tala spanska? - ne
är du kortare än 1.60? - nee
älskar du sommaren? - jaaaaa
älskar du vintern? - ibland
har du mer än 1 par skor? - aa
brukar du sjunga när du är i duschen? - nej
har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
har du mer än 3 par mjukisbyxor? - tror inte det
gillar du att städa? - nej
gillar du att sova länge? - ibland
har du vart med om en olycka? - tror inte de
är du förvirrad? - inte nu, men oftast
har du mer än 6 par byxor? - jaa
har du förlorat en vän? - jaa
gillar du att shoppa? - det gör jag väl
har du varit i paris? - nej :(
gillar du ormar? - inte de heller
klarar du dig själv? - helt ärligt så gör jag nog de
har du lagat mat? - ja
är du klantig? - mm..
har du foppatoffler? - ne
har du mer än 20 låtar på din data? - aa
har du mer än 7 par nagellack? - jaa
har du busringt? - haha jarå
har du skällt på din bror? - a
har du velat göra saker men vågar inte? - har jag nog
sover du med nått gosedjur? - nä
har du åkt nånstans utan att du får? - det har jag gjort massa gånger
vill du bara bort ibland? - japp, varje dag
har du tältat? - aa..
vad vill du bli när du blir stor? - vettefan
har du bränt dig? - det har jag!
har du lekt med levande ljus ? - aa
har du lekt anden i glaset? - ne för feg
vart bor du? - i en håla... hallsta
gillar du hip hop/rap musik? - de funkar
är du på sista frågan nu? - nej?
är du singel? - ne..
har du flygt flygplan nån gång? - japp!
har du kul just nu? - nej, jag sitter och gör nån jävla lista så ne
är du kär? - Ja det är jag
har du fimpat en cigg på nån annan? - Näe
har du legat i sängen brevid en kille? - Ja det har jag :)
har du blivit slagen allvarligt? - Näpp
tar du droger? - Verkligen inte
har du pussat en tjej? - ja
hatar du någon? - hatar är ett stark ord, jag tycker mindre om.
älskar du någon? - Det gör jag!
har några av dina vänner svikit dig? - tyvärr, men ibland är det okej att förlåta!
har du djur? - Ja
har du legat bredvid en tjej i sängen? - ja
hatar du dig själv? - Nej ?
gillar du orange? - sometimes
har du nån sjukdom? - Nej det har jag inte, Pepparpeppar!
har du en gris? - Nej, eller jo jag har ju jonathan ;)
har du en plattång? - Yes!
har du en bror? - de me :D
har du sjukt bra humor? - Jag har världens bästa humoor! :D
är du brunett? - Kan du hoppa upp å klappa dig i arsel på !
gillar du att stå i duschen flera timmar? - Inte i flera timmar men, en stund jaa :D
tycker du om hästar? - Njaaaa
har du en hund? - ja, TYVÄRRR....
har du skilda föräldrar? - mhhh
har du gått på simskola? - neeh?
har du sagt bög till en kille? - haha ja !
har du sagt fitta till en tjej? - Ja ;)
har du fuskat? - Ja
har du en teve på ditt rum? - ja
har du lunar? - neej -.-
har du msn? - det har jag därimot
har du en syster? - ja
har du bruna ögon? - ja
gillar du att fota? - ja det gör jag!
har du sett dig själv brinna? - Ja! :s
hjälper du dina vänner? - finns alltid bredvid deras sida när som helst!
gillar du tacos? - aaaaa!
tycker du att du är söt? - asså nej det gör jag inte, finns sötare om jag säger så!
har du dansat? - ja
har du spelat fotboll? - ja
tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nja inte oftast
kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Jaaa!
har du ätit sniglar? - Usch nej!
äger du en locktång? - ah de gör jag
gillar du att tugga tuggummi? - mjaa ibland
borstar du tänderna varje morgon och kväll? Jaa!
gillar du kläder? - självklart, !!!!
hatar du falska vänner? - Somsagt hata är ett starkt ord, tycker mindre om...
gillar du räkna matte? - nej absolut inteee!!!
älskar du någon nu? - yes de gör jag.
Har du gråtit inför en vän? - mh
kan du sjunga? - kan, kan jag men om det låter bra det är ju en annan femma!
Har du sett nån död? - näh
säger du vad du vill? - för det mesta.
kan du tala spanska? - Om jag kan ;) nej det kan ja inte ..
är du kortare än 1.60? - nej.
älskar du sommaren? - jaaaaaaaaaaaaaaaa!!
älskar du vintern? - nej!
har du mer än 1 par skor? - Ja?
brukar du sjunga när du är i duschen? - alltid ;)
har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja :p
har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja ;)
gillar du att städa? - Näje!
gillar du att sova länge? - jaa!
har du vart med om en olycka? - tror inte de.
är du förvirrad? - ibland
har du mer än 6 par byxor? - jaa!
har du förlorat en vän? - mh ..
gillar du att shoppa? - ja det gör jag :D
har du varit i paris? - näe :/
gillar du ormar? - nejnejnejnej!
klarar du dig själv? - det tror jag absolut att jag gör!
har du lagat mat? - yepp
är du klantig? - Ja som fan .. inget jag är stolt över ...
har du foppatoffler? - hahaha aa
har du mer än 20 låtar på din data? - aaa!
har du mer än 7 par nagellack? - de me!
har du busringt? - haha ett par gånger ;)
har du skällt på din bror? - nej faktiskt inte :)
har du velat göra saker men vågar inte? - har jag nog ..
sover du med nått gosedjur? - gjorde.
har du åkt nånstans utan att du får? - jaaaaa.
vill du bara bort ibland? - det händer!
har du tältat? - aa..
vad vill du bli när du blir stor? - vettefan asså!
har du bränt dig? - ja haha !
har du lekt med levande ljus ? - japp
har du lekt anden i glaset? - ja :s
vart bor du? - hallsta.
gillar du hip hop/rap musik? - ibland.
är du på sista frågan nu? - nä?
är du singel? - nej
har du flygt flygplan nån gång? - japp!
har du kul just nu? - nej dethär är ett tidsfördriv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0