älskar dig daniella isaksson ♥

Nu tänkte jag ängna lite tid åt min blogg! känns som om jag har varit jätte dålig på att skriva!
men tänkte berätta lite om min underbara vän Daniella isaksson:
Hon har varit min närmsta vän under en lång tid nu och det känns som om hon och jag kommer närmre och närmre varandra för varje gång vi är, vi har så mycket gemensamt och det är vissa som säger kommer ni inte tröttna på varandra för att ni är så mycket å svaret på det blir att vi har hängt ihop under nästan hela det här året, nästan varje dag å jag har aldrig kännt den här känslan av att jag inte orkar/vill eller kan va med henne utan det har alltid kännts bra att vara med henne jag älskar henne hon är mer än en vän för mej hon är min syster för mej alla våra minnen tillsammans t.ex. Tilde bjuder på tååårta !! & KALLTH UTHE & dra späck och när vi va på gatufesten och i badhuset när dom små ungarna tittade på dig när jag gjorde du vet vad på dej ;) . är bara några av alla dom minnen vi delat tillsammans, å jag ångarar inte en sekund att jag träffade dig utan dig vore inte jag den jag är idag! du har förändrat mitt liv och det är jag glad för! vi har delat allt tillsammans blod, svett, tårar, glädje, lycka, och kärlek. det är du och jag daniella så är det bara. Jag älskar dej!

Å låten är för att det var den jag å Daniella delat alla minnen tillsammans med den betyder mycket för oss båda. och det är sant Daniella you are one in a million ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0