we all have a story to tell

jag blickar framåt men en blick som blickar utan någon glädje, men jag känner ändå inombords att ingenting har varit förgäves. För det spelar ingen roll vad som än händer för jag lär mig av det som händer till en annan dag, så jag stannar kvar och krigar kommer aldrig att besegras kommer aldrig att ge upp mitt liv, kommer stanna såhär för jag vet att det är värt det! det är jag ! Stunder kommer att komma då man tror att allting kommer till ett slut, då man är i tusen bitar, men det blir alltid bättre! för man lär sig av sin sorg. Jag tror att allting har en mening, och jag vill se meningen i allt men ofta är det svårt och allting känns så svart, men jag kämpar för det är mitt enda val, hur det än känns i mörkret får jag inte blicka ner nu, och jag måste tro på framtiden, för jag vet att tiden läker såren kanske inte idag eller imorgon men det blir alltid bättre! som om jag står i tunneln tittar fram och ser att ljuset leder mig, det ger mig styrkan att förklara och berätta för dig. Ingenting kommer bli bättre av att deppa ihop, tar helldre tag i saken, krigar och tror på min tro. Dagen kommer komma då man förendras och jag är redo för det steget jag vet att alla tar. Har du kanske varit där jag är så vet du var jag nu står, det kanske är så man får vad man ger och ger vad man får. Det jag vill säga är att hur svart det hela verkar blir det bättre och allt komer att lösa sig! och man ska aldrig försäka gömma sig, för verkligheten hinner ifatt ... Du vinner i stutändan och du lär dig att gå vidare och inser att framtiden erbjuder något finare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0