who is that girl?

Hej, just nu sitter jag i uppsala hos min faster med Hazal :) det är dunder! jag kommer att vara här tills på lördag, imorgon ska jag på en förlovning och på fredag på ett bröllop. det kommer bli helt underbart, bara att min öroninflamation tar döööd på mej! hatar de ... och SÅKLART glömde jag mina örondroppar hemma! :)... minvanligatur.se nej men nu ska i äta bakelser å må så gott man kan när man har öroninflamation, aja imorgon ska jag å hazal till stan på dagen sen får vi se om vi träffar några kompisar :) aja hörs imorgon godnatt.


Kommentarer
Postat av: denise

Tja snygging ! :D ska vi göra ett länkbyte? :D<3

2011-11-03 @ 17:27:04
URL: http://denisesjolu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0