ADORE YOUR EYES ADORE YOUR BEUTIFUL SMILE!

Tjabatjenahallå!
Idag vaknade jag upp av att Danni tände lampan å pappa skrek "hello beutiful girls wake up the breakfast i redy"
HATAR att höra mina föräldrars röst på morgonen man vill typ sparka av dom huvet ..
aja nu ska vi va glada! eller iaf jag! :-) haha. så idag har det varit väldigt lugn dag faktiskt gick bara till tolv. Slutar igentligen ett men vi fick titta på skolhandbollen sista timmen. Och nästa torsdag ska ajg vara dommare hela dagen för dom små liven haha :-) Jag va i sporthallen en halvtimme kanske sen skjutsade Daniel N hem mig, jätte snällt tycker jag! Och imorgon ska jag till den första teorikursen med Johannes dessutom. kommer gå bra hoppas jag! :-) skriver lite senare sen ska ner å spela kort med mina syskon nu! :-) hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0