Answers

Tre frågar jag svarar på just nu! :-)

Tilda
Jag saknar dig otroligt mycket Nadja, vi måste ses snart! ♥ puss!
1
Gunnar
Är du kär i mig? (A)
Anonym
Om du får välja en kille att ha sex med, vem blir det?
Tilda
Jag saknar dig otroligt mycket Nadja, vi måste ses snart! ♥ puss!
svar: egentligen inte en fråga, men jag saknar dig också tilda vi måste verkligen ses snart ♥
Gunnar
Är du kär i mig? (A)
svar: Haha david då, du är allt bra knäpp du! såklart jag är ! ;-)
Anonym
Om du får välja en kille att ha sex med, vem blir det?

svar: haha den var dock lite personligt faktiskt! och det skulle jag helst inte vilja ta i bloggen.

Kommentarer
Postat av: F A N N I E

fin blogg ! :)

2011-10-14 @ 06:19:20
URL: http://fanniedanneker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0