han är min för all framtid!

nu har jonathan precis åkt hem han kollade på idol med mig å tilda, saknar han jättemycket redan! :)
men han kommer och sover här imorgon, ! jättemys längtar!! och på söndag ska jag döma handboll kl elva så vi får kliva upp tidigt! :) hihi ! men nu ska jag ligga å mysa med tilda i sängen och längta tills imorgon! men Tilda åker hem imorgon kl 14:30 kommer inte att bli kul, har saknat henne så jävla mycket! älskar henne! och andré klarade sig i idol SKÖÖNT fick tårar för att jag trodde att han skulle åka :o men han klarade sig som TUR va! men aja vi hörs senare eller imorgon så ifall det inte blir mer inlägg, Godnatt.
@bildbriiiist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0