he is a sucker with a gun

jag hade inte tid att skriva igår pågrundav att jag var i skolan till tio :-) vi fixade ju en gambifest till alla 4-6or!
det vart succé ! :-) men vid halv tio träffade jag jonathan en stund :-) och vid tio över tio gick jag tillbaka och vi skjutsade hem emma och jag åkte hem och räknade alla pengar :-) och efter det hade jga ingenlust alls att göra någonting över huvudtaget så jag tog bort sminket borstade gaddarna och gick å la mig! superskönt med duntäcke!
men jag vakanade 04:08 inatt av att jag hade satt elementet på 30 grader!? haha, undra vart jag va igår ;-) så jag fick öppna fönstret å gick återigen å la mig! sedan vaknade jag 09:12 :-) men nu ska jag åka och fixa lite saker! vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0