HISS/DISS

Jag tänkte hissa & dissa lite, just nu!
jo, jag tänkte börja med hissningen!
Jag har egentligen bara en sak eller ja en blogg faktiskt att hissa å det är Denise sjölunds!
hennes blogg är väldigt intressant att läsa tycker jag så klicka gärna in på den å läs lite!
http://denisesjolund.blogg.se/
Och nu till dissen, eller ja dissarna!
för det första vill jag dissa alla dom som bajsar på allmän toalett! tillexempel idag när jag & denise var och gymmade, så gör man magövningar i ett rum där toaletten är då varje gång en person går in där så känner man ju liksom lukten ända ut till där vi ligger och gör magövningar det är verkligen inte nice! bajsa hemma innan ni går till gymmet så slipper vi alla lida av de ägget ni åt igår! och diss nummer två går till den/dom som kom på hjärtan på mobilen "<3" det är enbart bara jobbigt att hålla på att skicka ett "<" och massa treor efter! det var mycket skönare när man bara kunde skriva en smilis och sen vare klart, nu så skriver alla "hej<333333" men snälla varför kan man bara inte skriva " hej :-)" ser mycket trevligare ut! och diss nummer tre går till alla personer som har ett kilo smink och tror att dom är så mycket bättre än vad dom egentligen är! alla tjejer som sminkar sig en timme på morgonen, vill bara säga till er att ni är fina precis som ni är oc om det är killar ni gör de för så är killarna ute efter att se erat riktiga ansikte under allt smink som vill inte se att du kan sminka dig till sju på kvällen dom vill se er och 99% av alla tjejer som har mycket smink är dessutom väldigt mycket vackrare utan!
och härmed sätter jag punkt för min lilla "hiss/diss" stund. vi hörs om ett litet tag med lite mer bilder och funderingar! :-) ta hand om er nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0