I belive in your words

Tja tja tja!
nu har jag kommit hem från Vendela det var jag vendela erik crille och Daniel också en stund.
vi hade det mysigt och låg och pratade om allt mellan himmel och jord, sen när jag skulle dra hem var erik världens snällaste grabb som skjutsade hem mig, en stor kram fick han av mig! :-) men just nu tittar jag på sjukhuset på kanal 3 :-) det är äckligt men ända intressant tycker jag, men nu ska jag fixa lite mer på bloggen är inte nöjd med heatern men kanske inte byter om den andra blir sämre mne ni får förtsätta följa min blogg och tänk på att ni fortfarande kan fråga mig saker på min frågenstund som slutar imorgon! ha en bra kväll så länge. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0