I JUST CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD!

HEJHEJHEJ!
jag vet vad ni alla tänker!
"vfr har inte Nadja bloggat idag, jag saknar hennes små fina och på alla sätt visa ord på skärmen och det är det ända bra i livet att få sätta sig ner i lugn å ro å läsa nadjas blogg" men jag har en väldigt bra anledning till att jag inte har hunnit blogga tills nu! jag har nämligen varit på moppekurs i norrtälje och kom precis innanför dörren å såklart så kastade jag mig över datan för er skull! ;-) Moppekursen gick faktiskt väldigt braaaa måste jag säga! :-) men nu ska jag äta pizza sen leka med daniel fredde å vendela tror jag annars blire bara Daniel. Och hörrni ikväll äre IDOL! taggataggatagga! André är först ut å det är ju han man kollar på idol för satt rösta på han nu så han blir kvar i idol! hörs senare bitches! ;-) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUR KAN DU GILLA HONOM!! HAN E SÅ JÄVLA FUUL! HATAR ATT HAN SKA TYP.. AA TYCKER ATT HAN E SÅ SNYGG OCH BRA! ;O hatar han!

2011-10-07 @ 20:00:28
Postat av: Anonym

HON kanske ÄLSKAR han!!!!! + om du HATAR HAN så behöver inte du komentera

+ hur kan man säga så han har allt :P

2011-10-08 @ 10:12:03
Postat av: Anonym

Jo men .. vi säger de?? ;s

2011-10-08 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0