IM FINALLY FALLING, FALLING!

Hej hopp gummisnopp!
idag har jag inte hunnit att skriva så mycket pga. Norrtäljemarknaden och efter det så var jag på gymmet.
men iallafall så åkte jag till norrtälje direkt efter skolan med Daniella, när vi hade kommit in käkade vi direkt på kina resturangen. asgott vare! sen gick vi och kollade runt och träffade massor med härligt folk! :-)
runt fem kom pappa och hämtade oss så drog vi direkt till gymmet och PUMPADE! ;-) haha! och nu så sitter vi båda här och Daniella sitter uttråkad å glor på när jag skriver! haha... så nu ska vi äta choklad & plugga lite det är ju trotsallt prov i no imorgon. så med detta säger jag godnatt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0