IM INLOVE WITH A FAIRYTALE

Jag skulle vilka skriva lite om min funderingar jag har just nu!
jag tänkte skriva om 'kärlek'. vad är kärlek och hur vet man att man är kär?
jag brukar tänka såhär när jag träffar en kille. Hur beter han sig mot mig, och mot andra personer, är han annorlunda när han är med någon speciell person, och det viktigaste hur han uttrycker sig mot mig och mot andra, sen tittar jag på utseendet. klart jag inte blir kär i någon som jag inte tycker ser bra ut, som sakt var utsidan ger insidan en chans! och hur vet man då att man är kär på riktigt man kanske dras till personen eller bara är allmänt glad när personen är i närheten man ler så fort man ser honom/henne. vad tycker ni? ni får gärna ha åsiker och tankar om vad kärlek är. just nu tror jag att jag håller på att bli kär faktiskt. men vem är och kommer vara en hemlighet ett tag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0