im okay, just for now .. or?

Jag ville möta dig nånstans nere på djupet, Jag har varit där förut men jag är ändå inte rädd, Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset, de kan få titta nu jag är beredd, jag lät honom komma närmre, men du, du tycker ändå att den andra tjejen är vackrare än mig!
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på dig än på honom. 
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte försöka mer, har försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser! den platsen jag vill ha är någon annans nu och jag måste hitta ut ditt hjärta för hur ska man älska nån som inte älskar tillbaks? Jag minns så väl hur han blev presenterad. och jag vet det var mitt fel det var jag som lät honom komma in. Jag har hela tiden försökt att ge dig hela skulden, Fast jag innerst inne vet att det är mitt fel.
Jag vissa stunder kan det kännas ensamt, Och du undrar vad jag tänker på, jag vill bara hålla dig  hårt och krypa tätt intill dig, Som om han skulle försvinna då, vi sa sällan något om våran framtid, Vi tog aldrig vara på det vi hade,ville veta dina drömmar, blir allt svårare att veta nu, Och mina finns snart inte längre kvar.

Kommentarer
Postat av: Julianagnete

Great Site thanks

2012-01-17 @ 13:10:52
URL: http://julianagnete.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0