jag går i vinterskor på hösten, alltid redo för storm

precis kommit ut från en underbart varm dusch! och innan det var jag i sporthallen med mimmi emma sanna å denise, vi kommade på herrarnas match och plus damernas match som var efter :-) imorse var jag med bruden_millan, vi gick till gymmet, men SÅKLART så har jag min vanliga tur, det var ju stängt ... men då låg vi å solade i vinterjacka haha! ;-) sen kom Simon och hämtade bruden_millan och jag skulle gå till sporthallen så det löste ju sig ganska bra endå, annars har dagen flytit på som vanligt och hela nästa vecka har jag prao ! först hade jag prao på roslagens sparbank men i fredags ringde dom å sa att jag inte kan praoa där -.- MIN VANLIGA TUR! -.-
så då frågade jag på apoteket men dom hade en student och det hade handelsbanken också, så praoen får bli på lindgrens med bruden_millan, ja det får helt enkelt duga! men skriver mer sen. ta hand om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0