jag lät han in, jag lät han ta.

idag har jag praoat igen och det gick bra, fick gå up och fotta fina bilder på lilla hallstavik med deras nys nikon systemkamera. sen fick jag packa upp en ny hemtelefon som kommit in och den är med touch! jättehäftig! och när jag kom hem la jag mig i sängen, tog det lungt och tittade på teve. och just nu sitter jag och lyssnar på moa lignell - when i held ya. jätte bra låt! ikväll ska jag ta det chill och om en halvtimme kommer bruden_millan hit så ska vi gymma! :) och jag åt lunch vid halv tolv i skolan, inte så jättegod mat ;) haha mne fick ju träffa min jonathan, saknar honom såhäääär mycket just nu :) men vi ses ju imorgon så får väl klara mig :) hihi! men nu ska jag fixa lite saker i rummet, ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0