jag önskar du vore här i min famn

Du kom och du log,
Och du direkt mitt hjärta tog,
Jag hade ingen chans,
Det var som om bara du fanns,
Jag föll för dig så lätt,
För jag gillar dig på ett alldeles speciellt sätt,
Det är du som gör så att mitt hjärta slår,
Det är du som gör så mitt liv åter en mening får.

Tycker om dig otroligt mycket.

Du är snäll,

du bryr dig och du är så omtänksam.

När jag är ledsen så får du mig på andra tankar,

bara genom att finnas till och genom att prata med mig.

Även om vi inte "känner" varandra/ har känt varandra så

länge så tycker jag verkligen om dig.

Enormt mycket!

Jag vill hålla om dig
utan att hålla fast dig.
Jag vill ha dig
utan att äga dig.
Jag vill älska dig
Utan att förändra om dig.
Jag vill vara nära dig
utan att kväva dig.
Jag vill ge dig kärlek
utan att ställa krav eller villkor.
jag vill vara din idag, imorgon & föralltid ! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0