jag ska stanna hos dig min vän!

Nu har jag precis kommimt hem från norrtälje med "klassen" eller ja dom som va med vi är egentligen 20 st men vi va 9 st idag! woho! ;-) det var jag sanna emilia johannes ante adam jimmy joel och robin, vi var på phytagoras museum :-) var ganska intressant men låångtråkigt! :-) sen när vi skulle hem så stannade sanna å emilia kvar i norrtälje å jag åkte med dom coola grabbarna hem! ;-) och nu sitter jag på mammas data och skriver upp massa låtar vi ska ha till gambifesten imrogon! :-D kommer bli förjävlakul ! :-) alla som går i 4an 5an å 6an får komma från alla skolor och vi säljer allt som behövs för att ha en så trevlig kväll som det går! :-D men nu ska jag starta min data å lyssna på musik å kolla efter om det finns någon bra bio på lördag! Kyss så länge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0