kommenterakommentera & kommentera! :)

anonym:
hej :)
hur många läsare brukar du ha?
kan du inte göra ett videoinlägg ;P
hihihi det skulle vara kul
Puss
svar: hejsan! min statistik ser olika ut varje dag såklart men när jag tittar på min statistik från igår tillexempel så låg den på 112 läsare. och som sagt var det är olika hela tiden svårt att säga men ugnifär runt 80-100 läsare kanske. mitt rekord eller ja som mest har jag fått 158 läsare :) kanske inte så jätte mycket men min blogg är ju inte så stor satt :) och jo det här med videoinlägg har ju jag varit lite kritisk emot, på grund av att jag inte gillar att prata med en kamera ;) men såklart ska du få ett videoinlägg om du vill de :) hoppas du är nöjd med ditt svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0