långa nätter.

tjÄÄna!
nu har jag precis kommit hem från Daniella.
igår vaknade jag upp bredvid jonathan. Urmysigt, sen skjutsade han mig till sporthallen och jag dömde handboll. sen åkte jag och pappa till uppsala och hämtade upp Daniella i Sävja och sedan åkte vi in till stan och jag köpte två stickade tröjor en bh och ett par jeans ! sen åkte vi utt till gottsunda till min farbor och hans fru och åt middag! sen så kom Nalin dit också! då pratade vi om allt mellan himmel och jord. sen vi 7 åkte vi hem och jag och danni satt och muggade cocosbollar hela vägen hem! :) Mums. sen när vi kom till hallsta packade jag mina saker och så skjutsade pappa ut oss till gråska. och då träffade vi Emma. och då satt vi hos emmas mormor och tittade på beck. superbra film, och efter de gick jag och danni hem till danni å la oss för att sova. och sen klockan elva idag tog jag bussen hem, och klockan 3 idag ska jag tyvärr till läkarstationen. ska kolla fall jag har öroninflamation. har apont i örat! :s men hoppas inte. aja nu ska jag gå och umgås med min syster och mamma :D Ta hand om er skriver mer sen . TJARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0