lovethiskindoftests!

jag har ingenting att göra just nu, !

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska trött 
Favoritgodis: choklad helt klart!
Musik just nu: without you - david guetta!
Vad sa du senast: - "Ja jag ska mamma!"
Sommarplaner: Jadu det är ett tag kvar, men sommarjobb absolut!
Fisk eller badkruka: Badkruka!
Saft eller alkohol: SAFT! :D
Hur många kuddar sover du med: 4  stycken!
Favoritväder: varmt ska det va det gillas!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: kompis, mobil och en bok där det står hur man kommer därifrån!
Spelar du nåt instrument: inte just nu :-)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmännsika!
Sparare eller slösare: SLÖSARE !!
Bästa film: hur många lingon finns det i världen, helt klart! 
Tror på liv på andra planeter: haha, nej faktiskt inte!
Kommer du ihåg din första kärlek: ja det gör jag....
Älskar du henne/honom fortfarande: inte älskar det kan man inte säga
Har du några homosexuella vänner: ja! 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja det tror jag absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nja.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 som max!
Bio eller promenad: promenad.
Är du kittlig: beror på vart man kittlas!
Snarkar du? Nej det gör jag inte, eeeeller?
Stjärntecken? vågen!
Största svaghet: det är för många!
Det här är jag bra på : det kan nog inte jag svara på det får nån som känner mig göra!
Bästa bok? i taket lyser stjärnorna
Vad vill du jobba som? Det har snurrat i mitt huvud ett tag, å jag vet inte faktiskt! 
Chips, morötter eller godis? godis!
Pizza eller hamburgare? hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej det gör jag faktiskt inte 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jag vill VERKLIGEN ha en navelpercing!
Stökigt eller välstädat? välstädat!!!!!!!!!!!!!
Gungar du på stolen? haha aa det händer!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej verkligen inte!
Vilken hand håller du gaffeln i ? det har jag inte tänkt på? vet inte ;-)
Är du rädd för blod? nej? haha
Saltar du på maten? ibland!
Gillar du att sjunga? ja det gör jag ! :-) 
Anser du att du är stark? ja klart jag är stark förfan!
Brukar du sola? på semestern ja, men jag har aldrig solat solarium :)
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Röker du? ...
Snusar du? nej!
Använder du knark? nej!
Kaffe, te eller inget? TEE! jag älskar de! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0