överallt vi shufflar runt

hej! förlåt för urusel uppdatering har verkligen inte haft tid!
pluggade historia heeela dagen igår med bruden_millan!
och idag har jag varit och kört moppe i Norrtälje, men iaf så hoppas jag att ni har haft det bra! :-)
och somsagt så körde jag upp för sista gången idag! :-) och så handlade emma emilia och kim saker till klassfesten för 4-6 or på fredag! så efter jag va klar mötte jag dom i stan och så köpte jag en mascara! :-) nu har jag precis klivit ut från duschen och väntar på ett sms! hihi hemlis ifrån vem! ;-) haha! men nu ska jag plugga moppe så ni får ha det bra så länge! :-) ♥

Kommentarer
Postat av: David Gunnar Gunnarsson

Undebar blogg Nadja, måste ännu en gång säg att din blogg är det bästa man kan läsa, Man känner verkigen hur du skriver från hjärtat när du skriver och det är hur underbart som helst.

Ville alltså säga att jag älskar din blogg MVH Ditt största fan David <3

2011-10-19 @ 19:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0