Raggningsrepliker!

några raggningsrepliker dåva!


Är det varmt här inne, eller är det bara du? 
Ursäkta, jag tror jag tappade någonting.....Min haka!
Oj då, jag visste inte att änglar kunde flyga så här lågt!
Hej, jag har köpt en ny klockradio..skulle du vilja följa med hem och titta på den?
[När hon/han är på väg att gå] Du!... glömde du inte något? [Vadå?] Mig!
Gjorde det mycket ont?...[?] När du föll från himlen, menar jag!
Har du en mobil jag kan låna? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.
Ursäkta mig, jag har visst tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?
Säg mig min ängel, hur såg himlen ut när du lämnade den?
Alla dessa kurvor... och jag som inte har några bromsar.
Gud måste vara upprörd i kväll, han saknar ju en ängel
Känner inte jag dig? .....Jo! du är tjejen med det vackra leendet.
Jag skulle gifta mig med din katt bara för att komma in i familjen.
Skulle inte vi se söta ut på en bröllopstårta?
Du ser ut som en ängel, välkommen till Jorden.
Är ditt namn Gillette? För "You're the best a man can get".
Jag är ny i stan. Kan du berätta vägen till din lägenhet?
Var din far en tjuv?...För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.
Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?

min personliga favorit är definitivt ' vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplisera oss ? ' haha klockreeeent ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0