saker ni kanske ville veta

har tråkigt! :)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Jag har bara varit kär två gånger.
Vad tycker du om kärlek? jag tycker man ska ha ett seriöst förhållande.
När kramade du någon sist? idag! 
Saknar du någon speciell person? ja det gör jag!!
Har du svårt för att bli kär? ja, jag har svårt att bli kär på riktigt
Är du singel? ;-)
När fick du senast en komplimang? idag :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: ja typ.
Hånglat med nån riktigt ful: ja tyvärr ;-)
Hånglat med fler än 50 pers: nej det tror jag inte ;-)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha på fest kanske, men inte nykter
Gjort något riktigt dumt? det har jag ...
Gjort något du verkligen ångrar? ja tyvärr....
Gjort nåt olagligt? ja 
Fått din mamma att gråta? ja ...
Slagit ner någon? nej och det kommer nog inte att hända heller :)
Skämts över dina föräldrar? JA, det har jag ...
Sagt jag älskar dig och menat det? ja!
Tar du droger? nepp
Dricker du? ibland 
Vilka kläder sover du i? stor tröja och trosor
Vad hatar du verkligen? folk som bajsar på allmän toalett
Varit kär? ja
Är du ensam nu? japp just nu är jag de :)
Vill du gifta dig? ja :)
Vill du ha barn? ja som det ser ut just nu så ! :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag :)
Såg dig gråta? Daniella
Fick dig att gråta? vill jag helst inte ta upp.
Du delade en dricka med? haha säkert daniella! :)
Du gick på bio med? hmm det var längesen, det var jossan & Daniella :D
Skällde på dig? pappa
Sa någonting till dig och vad var det? Emilia: aa då ses vi sen <3

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Haft sex? nej 
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ska köpa
Telefon på rummet? ja 
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej ;)
Bra kompisar? JAAA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0