TAKE CARE OF WHAT YOU HAVE!

Godmorgon på er !
just nu sitter jag å kollar på teve har precis kommit från frukostbordet!
det vart inget mer bloggande igår för jag kollade på idol med Daniel och efter det så körde jag Daniel & min syster röda hand. hehe! men nu ska jag faktiskt prata om en sak som vi tog upp vid matbordet nämligen döden.
Jo! man vet inte vad man har förrän man verkligen mister det. Dom som har haft en pojkvän te.x som man har blivit kär i och man har varit tillsammans med i en lång tid, man bråkar man skriker åt varandra och man säger att han är en idiot eller vad som helst, sen kommer den dagen när ni skiljs åt, då kanske man känner att livet går i två bitar att man mister den man älskar mest! och samma sak med ens föräldrar man bråkar på dom man skriker åt dom man gör inte som dom säger åt en att göra men dom vill ju faktiskt bara ha ens bästa! en dag dör dom, och då sitter man där och då går livet i tusen bitar det finns faktiskt personen väligt unga som har mist sin mamma eller pappa eller till och med båda två. så tänk på det nästa gång din mamma ber dig komma hem vid 11 på kvällen eller nånting sånt hon oroar sig för dig, och jag lovar att hon älskar dig! det har jag iallafall lärt mig!  jag älskar min mamma och hon betyder mer för mig än varenda fest i världen! peace & love från nadjajohansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0