things you don't know about me ..

Har du pojkvän/flickvän? - japp !
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - ah
Har du hånglat med någon 2011? - tro det eller ej, men ja
Har du kramat någon 2011? - ja det har jag
Har du hatat någon 2011? - haha
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - ja
Är du kär nu? - ja
I vem? - jacob.
Äger du en mascara? - absolut
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nej
Är du en fjortis? - det kan jag inte påstå
Är du emo? - inte det heller
Är du brat? - men neeeeej
Gillar du vältränade killar? - säg någon som inte gör
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - kan väl inte säga att jag blir särskilt attraherad av dom
Är du bisexuell? - nej, hetero var det här!
Har du över 10 bhar? - nä
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja det har jag
Kan du köra skoter? - nej
Är du brunett? - ja
Är du blond? - nej
Har du haft rött hår/har du just nu? - har haft, typ
HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - lila trosor, ingen bh
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - typ 15??
SENASTE
Vem fick du sms av senast? - jacob
Vem skickade du sms till senast? - jacob
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem hånglade du med senast ? - jacob
Vem pussade du senast? - jacob
Vem kramade du senast? - mamma
Vad drack du senast? - vatten
Vem var ditt senaste KK? - adrig haft någon kk
Är du allergisk mot någoting? - nje
Är du sexmonster?- öhm haha, nej?
Pinsamma frågor för dig nu? - ne
- Höger eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: lejon
- Rädsla: mörker
- Din första tanke när du vaknade imorse: har ingen aning
- När somnade du: halv 11 typ
- Pepsi eller Coca Cola: coca cola
- McDonalds, Max eller Frasse: max
- Singel- eller dubbeldejt: singel
- Adidas eller Nike: spelar ingen roll
- Choklad eller vanilj: choklad när det gäller godis, vanilj när det gäller glass!
- Svär du: det händer
- Sjunger du: det händer
- Duschar du varje dag: varje eller varannan
- Tror du att du någonsin varit kär: ja, two times
- Gillar du skolan: nja. ibland
- Tror du på dej själv: jorå
Har du pojkvän/flickvän? - nej :)
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - ja det har jag :)
Har du hånglat med någon 2011? - ja det med! ;)
Har du kramat någon 2011? - yesbox!
Har du hatat någon 2011? - inte direkt hatat, men tyckt mindre om :)
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - ja :)
Är du kär nu? - nej faktiskt inte, inte kär!
I vem? -
Äger du en mascara? - absolut! :)
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - andvänder inte foundation, mne puder har jag! :)
Är du en fjortis? - verkligen inte!
Är du emo? - haha nejnejnej!
Är du brat? - inte alls!
Gillar du vältränade killar? - ohja! :D
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - skulle nog inte kunna bli kär i en tjockis :D
Är du bisexuell? - näe!
Har du över 10 bhar? - ja det har jag :p
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja :)
Kan du köra skoter? - ja det kan jag ;)
Är du brunett? - brunett å het jotack jag vet! :) nej men ja det är jag :D
Är du blond? - nej ;)
Har du haft rött hår/har du just nu? - nepp :)


HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - leopardfärgade string å en svart bh :)
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 16 tror jag :)


SENASTE
Vem fick du sms av senast? - tim
Vem skickade du sms till senast? - tim
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem hånglade du med senast ? - hemligt
Vem pussade du senast? - mamma
Vem kramade du senast? - mamma
Vad drack du senast? - bubbelvatten :)
Vem var ditt senaste KK? - aldrig faft någon  KK :p
Är du allergisk mot någoting? - nej faktiskt inte :)
Är du sexmonster?- nej ;)
Pinsamma frågor för dig nu? - nu förstod jag inte :)

- Höger eller vänsterhänt: höger
- Stjärntecken: vågen för sjutton! :)
- Rädsla: ensamhet och mörker, kryp ..
- Din första tanke när du vaknade imorse? - fan klockan är tolv..
- När somnade du: halv 4
- Pepsi eller Coca Cola: inget!
- McDonalds, Max eller Frasse: MAX ~ sveriges godaste hamburgare!
- Singel- eller dubbeldejt: singel.
- Adidas eller Nike: doesnt matter!
- Choklad eller vanilj: vanilj
- Svär du: det händer! :)
- Sjunger du: ja men inte bra!
- Duschar du varje dag: varannan
- Tror du att du någonsin varit kär: två gånger.
- Gillar du skolan: den är helt ok
- Tror du på dej själv: jadå det måste man göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0