utan dina andetag

just nu så har jag tusen miljoner tankar som snurrar i mitt huve, jag är så otroligt förvirrad känns som om världen har vändts upp och ner.. skulle gärna vilja berätta men vill inte säga för mycket, har aldrig känt såhär för någon i hela mitt liv, du kom som en ängel dina ögon lika vackra som polstjärnan i en becksvart himmel. Jag vill ha dig här, just precis här, just nu jag vill se dig i ögonen och förklara hur jag känner, för inget i världen kommer att ändra mina känslor för dig, absolut inget, den här känslan är ny för mig, nått jag aldrig har känt förut, känner mig varm men endå så kall, känner mig glad och så säker på att den där rätta, det är just du! vill att världen ska veta, men vill du? när du kommer hit vill jag aldrig att du ska gå, vill aldrig att du lämnar mig ensam någonsin mer. Vill bara känna ditt hår, vill bara röra din kind, min mun vill ha dina läppar! och du är allt jag någonsin har önskat mig,Jag skulle vilja ge dig allting du pekar på, jag vill inte ens gå utan din luft i mina lungor jag vill inte ens stå när du inte ser på jag blir som genomskinlig utan dig. känns som om min klocka har stannat och mina drömmar fladdrar förbi inuti. jag blir som en fjäderlätt och vit. Och utan ett ljud tar du mitt hjärta i din hand. Jag blirfärglös som en tår. du är min idag imorgon & föralltid! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0