Nej jag har inte tråkigt.

1. Är du kär nu? Ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja!
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja!
7. Har du dumpat någon och sen ångrat dig? Ja.
8. Har du nån gång varit svartsjuk? Ja händer väldigt ofta!
9. Har du hållit på med någon för att göra någon svartsjuk? Aaaa
10. Haft sex på fyllan? ja
11. Sagt jag älskar dig utan att mena det? Ja.
12. Sagt jag älskar dig och verkeligen menat det? Jaa!
13. Sparat något från ett gammalt förhållnde? en tröja från oscar.
14. Somnat gråtande pgv kärlek? Jo.. det har jag....
15. Varit på blinde date? Näe!
16. Varit otrogen? -
17. Ångrade du dig? -
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Ett och ett halvt år
19. Har du någonsin varit kär ? Ja det har jag.
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja dom flesta säger 'föralltid' men inget varar föralltid.

Vänner.
1. Har du någon bästa vän? Ja, daniella isaksson my soulmate ♥
2. Är du ofta med dina vänner ? Ja, är ofta med min vän*
3. Vad brukar ni hitta på? ahdu det vet man aldrig, vad som helst kan hända! :D
4. Bästa minnet med nån vän? Gatufesten med daniella ♥
5. Säg namnet på en riktigt bra vän ? Daniella lovisa isaksson ♥♥♥
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja absolut!
7. Har du hatat din bästa vän? Aldrig!!!
9. Litar du på din bästa vän? Ja! till 10000000 %
10. Har någon av dina bästa vänner svikit dig? Nej inte hon inte , det skulle hon aldrig göra
11. Har någon av dina vänner fått dig att gråta? Mhh .
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nästan aldrig.
15. Har någon kompis ljugit för dig om något? inte danni, man andra ja .
17. Vilken kompis var du senast med? Daniella
18. Har du många kompisar i din klass? Ja.
19. Vilka/vem är du mest med i din klass? Daniella, emma
20. Två vänner jag känt sen jag var liten? Johanna, daniel

Senaste.
1. Du fick en puss av? Älskling <3
2. Sov med dig i samma säng? Daniella
3. Delade ett riktigt skratt med ? Daniella! helt klart utan henne blir det inte detsamma!
4. Du gick på bio med? Daniella
5. Gick på stan med? Daniella
6. Du delade en pizza med? daniella
9. Skickade ett sms till dig? älskling <3
10. Du kramade? Daniella
11. Gjorde dig mycket besviken? vet inte.
14. Du snackade skit om? brukar inte snacka skit.
16. Gav dig en komplimang ? Älskling <3
19. Betalade åt dig? Pappa
20. Du såg gråta? PASS

Diverse
1. Favoritfärg? marinblå å vit å svart.
2. Favoritlåt? cher - strong enough
5. senaste låten du lyssnade på? moa lignell - when i held ya
7. Vad står de i ditt älsta sms i inkorgen? älskar dig från denise andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0