skrämmande sant

Hejsan . just nu har jag precis kommit till ro , sitter vid Daniellas data efter en lång och skräckinjagande promenad som jag ska berätta mer om snart , tänkte innan bara säga att jag älskar Daniella obeskrivligt mycket, mitt liv hade absolut inte varit detsamma utan hennes . och på tal om ingenting så börjar skolan på tisdag och jag är väldigt taggad . Känns som om det kommer att gå bra å det känns som om jag har börjat tagit tag i saker å ting på ett helt annat sätt än förut , så en bra skolstart på ett nytt år passar ju aldrig fel. Och juste apropå promenaden. Det var såhär, jag å Daniella fick för oss för att ta en promenad i gråska, å då tog vi med Iris, Dannis hund. och vi gick en bra bit .. nån kilometer iaf. Åsså ska vi vända och gå tillbaka å så hinner vi aknske gå några meter så ser vi Iris tå å skälla (och för att ni ska få en bild av hur det ser ut, så är det KOLSVART å bara skog) så hon ställer sig å morrar och skäller mot nått i skogen, å det finns ju djur å det vet vi, men endå så får vi känslan av att nån följer efter oss för den känslan hade vi ända sen vi gick ut , Så vi springer å springe rå springer . jag tittar bak å daniella fram, vi har panik ,sen så tar jag upp mobilen å vi ringer Daniellas mamma ,so´m såklaart inte svarar, så vi ringer hennes pappa ist , å han svarar som tur är och kommer med vakthundar å hela skiten å letar efter oss .. Sen hittar dom oss å vi åker med bil hem . Och för att hundarna ska få springa av sig så springer dom efetr bilen, ah så kommer vi hem, så ser vi att Iris är borta. Åh vi får ju paaanik ,, å då är Daniella å jag tvungen att gå tillbaka , å då tar jag med mig en vakthund å letar å som tur var hittar vi henne så allt gick endå bra, men om vi inte hade Salina (vakthunden) hade vi varit döda haha nerrå .. men det känndes som om man var i en skräckfilm faktiskt , haha ! nu för att glömma det en stund ska vi ner å gosa med Salinas valpar .

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0