strong enough

Hej , känns som om jag mååste till gymmet .. Mendet är ju inte öppet . Matchen igår gick väl bra eller inte har stukat handleden och ett krossat knä .. haha men det är väl smällar man får ta. just nu kollar jag på disney chanel å myser med min data. Daniel har blivit magsjuk så tänker inte vara med honom idag! haha kanske ikväll om han blir bättre! Krya baby ♥. idag tänker jag inte fixa mig ! orkar inte. Daniella är också magsjuk :s krya du me stumpan ♥. känns som om jag ligger i riskzonen. haha båda mina soulmates är magsjuka , jag håller mig borta från dom. jag fick en kommentar om att jag skulle göra en videoblogg, svaret blir k a n s k e. Jag kan inte sånt! men vi får se.

'Tack för att du finns här för mej, Känner mig alltid så levande med dej.
När du är nära känns allt så rätt, Du får mej att känna mig vacker på alla sätt.
Din blick säger mer än tusen ord, Vår kärlek är större än hela vår jord.
Med dej vill jag vara i alla mina dar, Ett liv i lycka & kärlek, du är så underbar ♥'



Kommentarer
Postat av: Daniel <3

jag ska försöka krya på mig så fort jag kan så att jag kan träffa dig snart! älskar dig <3

2012-01-22 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0